onsdag den 14. maj 2014

Miraklerne På Skabshylderne *.*


Ja, på mine skabshylder står der ikke alt for lidt... Dog har jeg 2 trofaste ting, som jeg står stærkt ved. Disse 2 skønheder som kan ses på billedet, er nogle af de mest skånsomme produkter, som ikke blot fungere, men er også frie for alle de ingredienser, som de fleste helst vil undgå.

Sunpati Serum: Sunpati er en relativt ny opdagelse for mig. Jeg startede for 2 uger siden med at bruge den her serum. Jeg står ved, at det er et mirakel i en lille glasflaske, der ikke vil tage pis på en. 

Jeg bruger den morgen og aften. Det er med stor overraskelse rent faktisk en serum/olie, som jeg kan bruge som en god base under min makeup. 2-4 dråber i håndfladerne og så påføre jeg det i ansigtet. 

Nova TTO sæbefri vask: Er en bakteriedræbende og forfriskende sæbefri (sulfatfri) rens, til både ansigtet og kroppen. En flydende vask som ikke virker udtørrende. 

Min bedste beskrivelse af vasken, for at man kan få en fornemmelse af produktet, er at det er som Colgate, men til huden. Vasken virker nemlig på samme måde forfriskende og afkølende. 

Jeg bruger vasken morgen og aften. Efterfølgende påføre jeg Sunpati.

Nova TTO sæbefri vask,  kan bestilles her på http://www.helsam.dk!

Lille fif til baglommen: 
Hvis dine produkter udtørre din hud, skal du passe på ikke at slå ud. Netop fordi, at din hud vil stresse og producere mere fugt end behøvet og gå hen og fedte og stoppe dine pore -> flere urenheder


Hvad er dine farvoritter på dine skabshylder?
Indlægget er ikke sponsoreret. 

Mette 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar